چهارشنبه 4 دی 1387

مخاطب سلام

مخاطب ، سلام

سایت پیش روی شما از نوع سایت های خبری یا روزنگار نیست. می توان گفت این سایت آرشیو شخصی نویسنده به شمار می آید که قابل دسترسی برای همگان نیز هست. در عین حال گرچه حدود سه دهه است که وی دست اندکار نگارش مقاله و کتاب است اما فقط مقالات و گفتگوها و مطالب سال 1383 به بعد در آن ضبط شده اند. بخش فارسی این آرشیو حاوی مقالات ،گفتگوها، خبرهای منتشر شده درباره نویسنده و نقد و نظرهای دیگران است که به نحوی مرتبط با گفته ها و نوشته های اوست . همچنین معرفی کتابهای نویسنده (بنگرید به بخش زندگینامه و نیز بخش معرفی کتب) را نیز دربرمی گیرد. امید است از این پس بتوانیم به تدریج فایل کتابهای منتشر شده از سه دهه پیش تاکنون را به صورت pdf و wordدر سایت بگذاریم .
در بخش لاتین سایت، متن زندگینامه و شمار اندکی از مقالات ترجمه شده یا منتشر شده به زبان انگلیسی و فرانسه و یا گفتگوهای منتشر شده به زبان انگلیسی و فرانسه و ... در رسانه های مختلف جهان و بیانیه ها و موضعگیری های نهادها و سازمان های بین المللی و نیز خبرهای منتشر شده درباره باقی در رسانه های مختلف جهان (البته فقط در حدی که از آن مطلع شده و به دست آورده ایم) و گزارشات مربوط به جوایز بین المللی نویسنده مشاهده می شوند.
می توانید نقطه نظرات خود را در قسمت coment در معرض مطالعه همگان قرار دهید و یا از طریق ایمیل های زیر برای نگارنده ارسال کنید.
[email protected]

[email protected]

در مدت یک سال زندان اخیر(مهر 1386 تا 1387) و در غیبت نگارنده، این سایت چندان فعال نبود ولی به همت دوستان عزیزی ، وبلاگ " تا آزادی باقی " راه اندازی شده بود و کلیه اخبار و مقالات مربوطه را در آن انتشار می داد . در تاثیر گذاری آن همین بس که وبلاگ در آغاز کار فیلتر شد اما بازهم از تاثیر کاسته نشد و به منبعی برای اطلاع رسانی تبدیل گردید. کلیه مطالب گرد آوری شده در آن وبلاگ در آدرس زیر در دسترس شماست.
http://Freedomforbaghi.blogspot.com