پنجشنبه 29 مرداد 1388

توهم پراكني هاي كيهان

تحركات بقاياي باند مهدي هاشمي براي انتقام از حضرت امام(ره) (خبر ويژه)
كيهان پنجشنبه 29 مرداد 1388- شماره 19441

http://kayhannews.ir/880529/2.htm#other212

چند تن از عناصر افراطي به ملاقات آقاي منتظري در قم رفتند.
براساس اخبار منتشره در اين ملاقات، عبدالله نوري، غلامحسين كرباسچي، محمود حجتي، عبدالمجيد معاديخواه و علي حكمت حضور داشته و خواستار تحرك بيشتر در قم نسبت به وقايع اخير كشور شده اند. اين ملاقات در حالي انجام مي شود كه باند مهدي هاشمي معدوم تحركات خود را شدت بخشيده و كساني چون منتظري، صانعي و بيات را وادار به ايفاي نقش در سناريوي اتهام پراكني و ايجاد التهاب در فضاي سياسي كرده است. باند مذكور در تهران نيز تلاش كرده با واسطه هايي خود را به كروبي و موسوي نزديك كند و از طريق شبكه ايجاد شده، انتقام حركت شجاعانه حضرت امام در جراحي غده نفاق لانه كرده در بيت آقاي منتظري را از نظام و انقلاب بگيرد. در اين راستا عناصري نظير ع. باقي در اطراف آقاي كروبي بشدت فعالند و گفته مي شود بخشي از مقدمات جوگرفتگي آقاي كروبي نيز توسط همين طيف فراهم شده است به نحوي كه ع.باقي در گفت وگو با مجله صهيونيستي اشپيگل تاييد كرد من و كروبي اطلاعات مذكور را با هم به دست آورده ايم.
وي در عين حال مدعي شد «بسياري از قربانيان تجاوز از روي شرم سكوت كرده اند» و اين در حالي است كه در روزگار اصلاحات هم اتهامات بي پايه را مطرح كرده بود و همين امر باعث گلايه آقاي خاتمي از رويه وي شد. انتقاد خاتمي از دروغ پردازي اين عنصر كلاهبردار كه خطاب به وزير اطلاعات وقت (يونسي) نوشته شده بود، در دادگاه قرائت شد.
شايان ذكر است در سوابق باند مهدي هاشمي، انواع جنايت ها و آدم كشي ها- صرفا به خاطر تفاوت سليقه!- در كنار شايعه پراكني، ايجاد اختلاف بين مسئولين، معارضه با رهبري نظام، ترور شخصيت مسئولان و... ديده مي شود و عجيب اينكه عناصري نظير عبدالله نوري و كروبي كه ادعاي حمايت از خط امام داشته اند، اكنون به خاطر اغراض و عقده هاي سياسي ارادتمند شيخ مطرود حضرت امام شده اند!
--------------------------------

كيهان علاوه بر سمپاشي هاي فوق كه جوابيه آن منتشر شده است د رروزهاي اخير چند خيالبافي و سمپاشي ديگر هم منتشر كرده است كه در زير مي بينيد:

كروبي وسط برجك خود را زد! (خبر ويژه)

مهدي كروبي در واكنش به اظهارات آيت الله سيداحمد خاتمي در نماز جمعه تهران، عليه خود استدلال كرد.
در پي اظهارات روشن و مستدل آيت الله خاتمي مبني بر انتقاد از شايعه پراكني هاي اخير كروبي و پرهيز دادن وي از بازي در سناريوي دشمن، آقاي كروبي ضمن متهم كردن آيت الله خاتمي و برخي ائمه جمعه منتقد ديگر به دين فروشي!، به شيوه ترور شخصيت روي آورد و گفت: «آقايي كه در تهران از تريبون نماز جمعه چنين حرف هايي را مي زند همان فردي است كه از دوستانش شنيدم كه در صف اول درس آيت الله منتظري مي نشسته و در زماني كه برخي از دوستان نزديك از مواضع ايشان گله مند بودند ايشان به شدت از مواضع او حمايت مي كرده است و پس از امام جزء مخالفان درجه اول آيت الله منتظري تبديل شد.»
البته آيت الله خاتمي پاسخ روشن و مستدلي به اين اظهارات كروبي داده است از جمله اينكه آقاي منتظري تا قبل از عزل، قائم مقام رهبري به شمار مي رفت و «من 6 ماه قبل از عزل، با اطلاع از ناراحتي حضرت امام از مواضع آقاي منتظري ديگر پاي درس وي حاضر نشدم و...». اما نكته جالب در اين ميان توسل جستن آقاي كروبي به بدسابقگي و بدنامي آقاي منتظري براي ترور شخصيت يك منتقد و فرار از پاسخگويي است. آنچه عجيب است اينكه اولاً روزنامه اعتماد ملي طي سال هاي اخير به بهانه هاي مختلف تلاش كرده، آقاي منتظري را احيا! كند. ثانياً برخي از نزديكان حزب اعتماد ملي و همكاران ارگان مطبوعاتي آن (نظير ع.باقي و...) هم اكنون هم ارتباطات گسترده اي با بيت آقاي منتظري- بخوانيد مهدي هاشمي- دارند ثالثاً در انتخابات رياست جمهوري، آقاي منتظري، مشخصاً از هر دو نامزد اصلاح طلبان حمايت مي كرد. رابعاً آقاي كروبي به هنگام برخورد حضرت امام خميني(ره) با انحرافات و تهمت پراكني هاي عقده گشايانه آقاي منتظري، عليه منتظري مواضع شديد گرفت و اكنون سؤال اين است كه اگر عملكرد منتظري خيانت بار و دشمن پسند بوده- كه قطعاً چنين است- چرا امروز آقاي كروبي همان رويه وي را در شايعه پراكني هاي شنيع و ناجوانمردانه- به استناد شايعه سازي هاي منافقين لانه كرده در اطراف خود- طابق النعل بالنعل ادامه مي دهد. آيا آيت الله خاتمي به خاطر حضور در درس آقاي منتظري (قبل از آشكار شدن انحراف وي) جاي سرزنش دارد يا آقاي كروبي كه در همين واكنش اخير، اذعان به بدنامي و زشتي رفتار آقاي منتظري مي كند اما خود در همان مسير وي قدم برمي دارد؟!( كيهان سه شنبه 27 مرداد 1388- شماره 19439)
------------------------------------
قوچاني: كروبي را بازداشت كنيد من فقط بيانيه هاي او را مي نوشتم (خبر ويژه)

محمد قوچاني سردبير روزنامه اعتماد ملي كه از چندي پيش در زندان به سر مي برد، خواستار بازداشت مهدي كروبي شد.
به گزارش سحام نيوز، كاظم جلالي عضو كميته ويژه مجلس براي بررسي بازداشتي هاي اخير، با اشاره به ديدار اخيرش با محمد قوچاني گفت: قوچاني با قبول نگارش بيانيه هاي كروبي اعلام داشته است كه مطالب و بيانيه هاي مطرح شده توسط مهدي كروبي و مشاورانش ديكته مي شد و من فقط آنها رابه نگارش در مي آوردم.
قوچاني ضمن ابراز ناراحتي از دليل بازداشتش اعلام كرده است كه «مقصر اصلي كروبي است برويد او را بگيريد هر چقدر براي كروبي محكوميت صادر كرديد من نصفش را قبول مي كنم.»
گفتني است كروبي قبل و بعد از انتخابات چند بيانيه تند در مورد تقلب در انتخابات صادر كرده بود كه اشاره محمد قوچاني به اين بيانيه ها بوده است. طفره رفتن قوچاني از مسئوليت عملكرد خود در حالي است كه وي به همراه پدر همسر خود (عماد باقي)و شماري از عناصر همسو نقش مؤثري در ايجاد انحراف و تحريك كروبي به رفتارهاي ساختارشكنانه و انتحاري داشته است. عيسي سحرخيز، حق شناس، عبدي و كرباسچي از ديگر عناصر افراطي بودند كه به تدريج با گردآمدن در اطراف كروبي، وي را ايزوله كرده و نقشي فراتر از تأثيرگذاري حزب اعتماد ملي، در اطراف دبير كل حزب ايفا كردند.
اعتراف قوچاني به نگارش بيانيه هاي كروبي ثابت مي كند كه برخي تحليل هاي قبلي مبني بر اينكه كروبي بيانيه هاي منتشره را خود نمي نويسد بلكه به نام او مي نويسند، تأييد مي كند.( پنجشنبه 5 شهريور 1388- شماره 19447)

---------------------
جالب اينكه خبر فوق از سوي كاظم جلالي تكذيب شد_بنگريد به روزنامه هاي شنبه7شهريور1388 از جمله روزنامه سرمايه