دوشنبه 25 دی 1396

گفتگویی درباره زندگی، اندیشه و مواضع آیت الله منتظری، نقدها و پرسش ها

جوانان باید بدانند که مسئله آیت الله منتظری مسئله دیروز نیست مسئله امروز است. نزاع بر سر شنیدن صدای کسانی بود که طرد می شدند و به همین دلیل او را متهم می کردند که بیت اش پایگاه منافقین و لیبرال ها شده است(که این دروغ را در نوشته ها و گفته های دیگر برملا کرده ام)، بر سر حقوق مخالفان و بر سر جنگی بود که هنوز تاوانش را می دهیم، بر سر رعایت حقوق زندانیان و بر سر اعدام ها بود، بر سر واقع گرایی در عرصه های داخلی و بین المللی به جای رجز خوانی و ارعاب بود و.... و به همین دلیل است که هنوز در برخی رسانه های وابسته به مراکز قدرت علیه او می گویند و برنامه سازی می کنند. اعضای انجمن دانشجویان ایران اسلامی دانشگاه ارومیه در همین رابطه یک گفتگوی تلگرامی ترتیب دادند. خبرگزاری انصاف نیوز متن پیاده شده آن را با دو مورد حذف جزیی که از نظر حقوقی برای یک رسانه مجاز داخلی گریز ناپذیر بود منتشر کرده است. متن کامل گفتگو را در لینک زیر می توانید ببینید:
پرسش و پاسخ تلگرامی عمادالدین باقی با اعضای انجمن دانشجویان ایران اسلامی دانشگاه ارومیه- 8دیماه 1396
http://www.ensafnews.com/?p=96874

‍فایل صوتی پرسش و پاسخ تلگرامی من با اعضای انجمن دانشجویان ایران اسلامی دانشگاه ارومیه در تاریخ 8دیماه 1396 که پیشتر در کانال دانشجویان ارومیه و نیز در کانال پایگاه اطلاع رسانی انصاف نیوز منتشر شده پیوست است. متن پیاده شده این گفتگو در تلگرام و سایت عمادالدین باقی و نیز سایت انصاف نیوز به ادرس زیر موجود است.
http://www.ensafnews.com/?p=96874
در متن پیاده شده یک کلمه «خبرگان» به جای «خدا» که ناشی از سبق لسان در بحث شفاهی بوده نیز اصلاح شده است. همچنین به دلیل اینکه از دو روز پیش ازاین گفتگو تظاهرات اعتراض آمیزی در مشهد و برخی شهرها شروع شده بود، در پایان، پرسشی هم در این زمینه مطرح شد که چون ارتباطی با موضوع این نشست مجازی نداشت پاسخ آن جداگانه منتشر شده است.
کانال گفتارهای باقی https://t.me/emadbaghi
اینستاگرام emadeddinbaghi
وبسایت emadbaghi.com

فایل PDF مصاحبه
Download file