سه شنبه 6 آذر 1397

واکنش سیدمهدی میر تبار، روزنامه نگار به طلب حلالیت باقی ازآیت الله خویی

در پی انتشار یادداشتی با عنوان"منِ کالِ زمانه، یک جامعه گناه آلود و طلب حلالیت از آیت الله خویی" در نشریه نسیم بیداری ش83خرداد1379 ص45و46 که متن کامل آن در وبگاه نویسنده و نیز لینک زیر در دسترس است
https://goo.gl/zptiWC
یکی از روزنامه نگاران، واکنشی نشان داده اند که عالم گرانقدر حاج احمدآقا منتظری مرا از انتشار آن در برخی گروه های مجازی آگاه ساختند.
نوشته آقای میر تبار در زیر می آید:


جناب استاد باقی
با سلام و عرض ادب و ارادت.
از پیام اخیر تان در خصوص عذرخواهی از ساحت مقدس حضرت آیت الله العظمی خویی رحمت الله علیه بسیار خوشحال و شادمان شدم و قلبم آرام شد.
گرچه بعد از دیدار قبلیم با شما و اعتراض بسیار تندم با حضرت عالی با برخورد بسیار آرام و انسانی شما مواجه شدم و در کمال آرامش اعتراف به اشتباه خود کردید ولی خدا را شاهد می گیرم که ابدا فکر نمی کردم که این طور رسما بیانه بدهید و به اشتباه خود اعتراف و از ساحت مقدس مرحوم حضرت آیت الله العظمی خویی رحمت الله علیه عذر خواهی کنید.
این را باید به فال نیک گرفت و قطعا با این کار جبران مافات کرده و انشاالله خداوند متعال همانطور که خود وعده داد پوزش پذیر است از این موضوع خواهد گذشت و این سیئه را به ثواب مبدل خواهد نمود
خدا را سپاس می گویم که موضوعی را سالها به خاطر آن خون دل می خوردم برطرف کرده قلبم را آرام نمود.
خدا را هزاران بار سپاس که در این عصری که شدیدا به بی اخلاقی دچار شده و بازار تهمت و بهتان و... داغ است و هیچ کس از این گناه بزرگ الهی هراسی ندارد افراد آزاده ای چون شما هم پیدا می شوند که پی به اشتباه برده و در کمال شهامت عذرخواهی کنند.
همانطور که قبلا بارها بیان کردم و دوستانم در جریان هستند و حتی به شما هم گفته بودم بنده از مخالفین بسیار شدید شما بودم ولی الان که موضوع برطرف شده افتخار می کنم که از دوستان شما باشم البته اگر لیاقت آن را داشته باشم و شما هم ما را لایق بدانید.
در پایان سلامتی و مزید توفیقاتتان را از پیشگاه خداوند مهربان و ستارالعیوب آرزومندم.
ارادتمند: سید مهدی میرتبار
فعال سیاسی اصلاح طلب، خبرنگار و مسئول شاخه کارمندان حزب مردم سالاری