سه شنبه 16 دی 1399

مجلس یازدهم:دولت مکلف است تا ۲۰سال دیگر اسراییل را از میان ببرد.

خبرآنلاین: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
بمب خبری جدید مجلس؛ دولت باید تا سال ۱۴۲۰ اسراییل را نابود کند!
اعتمادآنلاین نوشت:مجلس یک بمب‌خبری کم‌نظیر برای‌مان آماده کرده؛ یک گروه از نمایندگان مجلس طرحی پیشنهاد داده‌اند که ماده پنجم آن، دولت را مکلف می‌کند تا ۲۰سال دیگر اسراییل را از میان ببرد.
هفته گذشته و در آستانه سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی طرح اقدام متقابل ایران در برابر ترور شهید قاسم سلیمانی در صحن علنی روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه اعلام وصول شد.

مجلسِ محصول مشارکت نازل همین است. مجلسی که بعد از چهل سال هنوز نفهمیده تنها راه مبارزه با هر قدرتی در دنیای امروز، رشد و توسعه علمی، تولید داخلی، رفاه عمومی و دموکراسی در یک جامعه است. بالاخره بعد از تجربه دولت احمدی نژاد باید یک مجلس انقلابی هم درست می‌شد تا انقلابی‌گری آخرین آزمون خود را پس بدهد. برخی از مصوبات همین چندماه برای به ابتذال کشیدن انقلابی‌گری کافی بود. آخرینش طرحی است که بر بحران درونی دولت تروریستی اسراییل سرپوش می گذارد، طرحی که نشان می دهد اینها نمی دانند که یک عضو سازمان ملل حتی اگر عضو دیگر را نامشروع بداند نمی تواند طرح نابودی آن را بدهد و اگر چنین اقدامی از سوی تمامیت نظام تلقی شود می تواند بهانه ای برای پیش کشیدن بحث اخراج آن کشور از سازمان ملل شود. 
ماده‌ 5 و6 منشور ملل متحد شرایط اخراج را بیان کرده و یک درجه پایین از تعليق عضويت، تعليق حق راي در مجمع عمومي است.
کانال گفتار های باقی
https://t.me/emadbaghi