جمعه 19 تیر 1383

بايد تنديس يادبود روزنامه‌‏ها را بوجود آوريم و نگذاريم كه آنها يكبار هزينه بپردازند


تهران-خبرگزاري كار ايران17/05/1383
عمادالدين باقي گفت: كشور ما كشور تضادها و تناقض‌‏ها است. ما از يك طرف در سوگ پي‌‏درپي روزنامه‌‏ها نشسته‌‏ايم و از طرف ديگر در جشن تشويق برگزيدگان مطبوعات شركت مي‌‏كنيم.
به گزارش خبرنگار"ايلنا"عماد الدين باقي سردبير روزنامه جمهوريت كه در مراسم تحصن اعتراض روزنامه نگاران شركت كرده بود،اظهارداشت: قدرت استبداد ذاتي نيست، بلكه قدرتش از ضعف ما است. استبداد يك قدرت پوشالي است.
وي در ادامه با بيان اينكه "اميدوارم دوستان امروز با پايمردي بايستند " تصريح كرد:اين شغل روزنامه نگاران، را در زندگي شان به خطرانداخته است، اينجا جايي است كه بايد ايستاد.
سردبير روزنامه جمهوريت دربخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينكه" اگر اين روند ادامه يابد اصلاح‌‏طلبان آلترناتيوهاي ديگري هم دارند و به آن خواهند انديشيد" خاطر نشان كرد: يكي از آنها مي‌‏تواند تاسيس راديو و تلويزيون در خارج از كشور باشد و اين هزينه‌‏اش كمتر از انتشار يك روزنامه است.
وي در ادامه افزود: بايد تنديس يادبود روزنامه‌‏ها را بوجود آوريم و نگذاريم كه آنها يكبار هزينه بپردازند، مي توانيم با قرار دادن يك روز به اين مناسبت مي‌‏توان هزينه آنها را مكرر كنيم.
وي ادامه داد: امروز بايد حقوقدانان باب تازه‌‏اي در مورد حق كار و حق شغل بگشايند، اگر امروز نايستيم فردا حقوق صنوف ديگر هم پايمال خواهد شدو به اين روز دچار خواهد شد.



اين مطلب از سايت شخصي عمادالدين باقي چاپ شده است!

Copyright © 2004 emadbaghi.com All rights reserved